Monday, September 22, 2008

my mondy mood

Raining monday morning and i should have to wake up as early kc may klase ako at exact 7 am... i dnt want to be late.............. los of apetite ako 2day...... less ang tension... moody p rin.... kahit not doing gud still im pretending i doing okie and giving my best to impart knowledge to my students........ try to be patient and understanding person... kc e2 ang work ko eh... ito ang bigay n GOD na dapat pagyamanin ko... dahil cguro ang plano sa akin...... i end my class at exact 8:50 in the evening kapagod pero kpag nakikita ko studens n masaya at can do my activity happy na ako at nawawala ang pagod ko.... cguro ganito ang feeling maging isang parents...... but i want to stick my life as single forever coz i can do whatever i want in my life..... without asking any permission and bothering all the time in my life.... but GOD knows about me...... every end of my day....I always seeking answer to my weird question "masaya ba ako, nagsaya ba ako, may kulang pa ba, ano ba ang 2nay na meaning ng happiness? tanong na sa akin na rin ang sagot pero d ko makita......

Kahit makapal ang mukha ko, behind that, my insecurity and pettiness always kill my day....

No comments: